دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور

دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور

دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور

دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور از ادعیه مجرب برای جذب عشق و تسخیر قلوب می باشد. دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور انواع گوناگون دارد که قوی ترین آنها را ذکر می کنیم. می توان با توسل دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور معشوق را به سوی خود مایل کرد و از راه دور جلب نمود و آتش عشق خود را در دل او روشن نمود.

دعای دلتنگی شدید و فوری

چنانچه معشوقی غایب دارد و خواهد که او را عاشق و دلباخته خود گرداند از راه دور بیاورد قطعه کاغذی سفید و تمیز و بدون خط و با جوهر سیاه بر آن دعای دلتنگی شدید و فوری زیر را بنویسد:

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَیَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

تُولِجُ اللَّیْلَ فِی الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَیَّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَیْرِ حِسَابٍ

سپس برگه را به دیواری که بسمت قبله می باشد متصل کند و هر روز روبروی آن بایستد و همان دعا را که نوشته بخواند و چشم از نوشته برندارد تا تمام شود. این کار را 40 روز انجام دهد که نتایج غریبی دارد. بعد از هر بار نیت خود به زبان بیاورد و نام شخص را در نیت همراه با نام پدر یا مادرش بیاورد همینطور است برای نام خود.

دعای دلتنگی شدید و فوری از راه دور
دعای دلتنگی شدید و فوری

نماز برای بیقراری معشوق

در نمازهای بیقراری معشوق، نماز مشهور قل اللهم از قوی ترین اعمال جذب عشق و بیقراری معشوق از راه دور و نزدیک می باشد.

شرح نماز به این صورت می باشد که دو رکعت نماز بجای می آوری و در هر رکعت بدین روش عمل می کنی: در رکعت اول می خوانی حمد و سوره را و دعایی که در ذیل آورده شده را بدین صورت قرائت می کنید. 10 بار در رکوع و 10 بار در سجده اول و 10 بار در سجده دوم.

سپس در رکعت دوم بعد از حمد بجای سوره 10 مرتبه دعا را می خوانی و در رکوع و سجود هم هر کدام 10 مرتبه به منوال رکعت اول می خوانی که جمعا می شود 70 مرتبه. تشهد و سلام نماز را بجا می آوری و نماز را تمتم می کنی و سپس دست به دعا برداشته و نیت خود به زبان می آوری. در دل معشوق شعله عشق روشن شده و ماندگار می شود. و از عشق انجام دهنده بیقرار می شود.

دعای شریف : قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَیَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

تُولِجُ اللَّیْلَ فِی الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَیَّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَیْرِ حِسَابٍ

نماز برای بازگشت معشوق

نمازی برای بازگشت معشوق که بدین دستور خوانده می شود: نیت کرده و دو رکعت نماز برپا میدارد. در رکعت اول بعد از حمد 10 مرتبه دعای شریف را بخواند و در رکوع 10 مرتبه و در هر سجده 10 بار و به همین منوال ادا کند رکعت دوم را و سپس یلام نماز بگوید و در پایان بدون صحبت کردن 10 مرتبه دعای شریف را بخواند

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَیَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ – تُولِجُ اللَّیْلَ فِی الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَیَّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَیْرِ حِسَابٍ

و سپس 10 مرتبه بخواند

” یا ارحم الراحمین انت خیر الرازقین “

و سپس 10 صلوات بفرستد و بر سجده رود و دعای زیر را نیز 10 بار بخواند

” ربنا اغفِرلنا وَأرحمنا وَهَب لَنا مُلکاً لا یَنبَغی لِأحدٍ من بعدی انّک انت الوهّاب “

و در سجده نیت بر زبان بیاورد.

دعای نوشتنی برای دلتنگی معشوق

اگر میان دو نفر فاصله باشد و بخواهد که شخص مورد نظر دلتنگ او شود و عشق در دل او زیاده شود بیاورد کاغذی سفید و بدون خط وو نقش و نگار و با جوهر سیاه بر آن بنویسد دعای زیر را و در بالش خود قرار دهد و شبها بر آن بخوابد. مطلوب دلتنگ و مشتاق دیدار وی شود.

بسم اللَّه الرحمن الرحیم ابراهیم

خلیل اللَّه موسی کلیم اللَّه عیسی روح اللَّه محمّد حبیب اللَّه ورسول اللَّه. لو انزلنا هذا القران علی جبل لرایته خاشعاً متصدعا من خشیهاللَّه وتلک الامثال نضربها للنّاس لعلّهم یتفکرون.

اَلَمْ نَشْرَحْ لَک صَدْرَک وَ وَضَعْنا عَنْک وِزْرَک الَّذِی اَنْقَضَ ظَهْرَک وَ رَفَعْنا لَک ذِکرَک فَاِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْراً اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْراً.

والقیت فلان بن فلان

(نام شوهر و پدرش نوشته شود)

الی فلانه بنت فلانه

(نام زن و مادرش نوشته شود)

صالحا دایماش کما القیت بین ادم وحوّا وبین یوسف وزلیخا وبین موسی وصفورا وبین محمّد صلی الله علیه و اله وخدیجه الکبری وبین علی وفاطمه الزهراء صلوات اللَّه علیهم اجمعین واصلح بینهما اصلاحا فیه ابداً صمداً معاجلات

این دعا برای جلب عشق مرد به زن است اگر خواهی که عشق زنی را به مردی جلب کنی جای نام ها را عوض کن. اول نام زن و مادرش را بنویس و دوم نام مرد و پدرش را.

دعای مطیع کردن زن به شوهر آسان و کوتاه

اگر زنی از شوهر خود سرد باشد و نافرمانی کند و مرد بخواهد که زن را مطیع خود گرداند یا محبت خویش را در دل زن زیاده کند باید که انجام دهد دعای رحمانی آورده شده در ذیل را. مرد بیاورد غذایی و بر آن بخواند دعای زیر را و بدمد. سپس غذا را به زن بدهد تا بخورد. محبت و عشق مرد در دل زن زیاده شود و از او فرمانبرداری کند.

توجه داشته باشد که زن متوجه انجام دعا نشود. و یا اگرمطلع شد باید رضایت داشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

{ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ }

پس از قرائت نیت خود را به زبان بیاورد و نام خود را همراه با نام پدر آورده و نام زن خویش را همراه با نام مادرش بیاورد.

این دعا را زن نیز می تواند برای شوهر خود انجام دهد به این تفاوت که در نیت اول نام خود با مادر آورده و بعد نام شوهر را با نام پدر یا نام مادر بیاورد.

می تواند بر این کار مداومت کند تا نتیجه ی بیشتر بگیرد.

دعای بیشتر

دعای دلتنگی سریع

دعای افزایش عشق شوهر به زن تا لحظه مرگ

مهجزه ذکر یا ودود

دعای محبت فوری خواندنی

دعای بیقراری معشوق

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *