دعای بیقرار کردن مرد

دعای بیقرار کردن مرد

دعای بیقرار کردن مرد

دعای بی قرار کردن مرد برای جذب عشق و بیقراری مردان به سوی عشق و محبت زن می باشد. این دعاها از ادعیه ی رحمانی بوده و در جذب عشق و بیقرار کردن معشوق بسیار پرقدرت می باشند. در انجام دعای بی قرار کردن مرد بهتر این است که وضو داشته و لباسی پاک بر تن داشته باشید. دعای عاشق کردن مرد و دعای بی قرار کردن مرد از عشق و همچنین دعا برای مطیع کردن هم اورده شده است.

دعای بی قرار کردن مرد فوری

اگر بخواهی که در نزد مردی عزیز باشی هرگاه که به ملاقات وی بروی بخوان به هر سمت خود 4 مرتبه نام شریف ” یا عزیز ” را و بر خود بدم و به ملاقات معشوق برو. عشق و محبت تو در دل و زیاد گردد و بیقرار محبت شخص شود.

جهت های اذکاری که بر همه سوی باید خوانده شود. سمت راس. سمت چپ. به جهت روبرو. به جهت پشت.

اگر که دعا و حرز برای محافظت باشد، جهت بالا و پایین را نیز بر آنها بیفزاید که از همه جهت از او محافظت شود.

دعای بیقرار کردن مرد
دعای عاشق کردن مرد

دعای عاشق کردن مرد

اگر خواهی که مردی را عاشق و دلداده خویش کنی هنگام رفتن به ملاقات وی دعای زیر را خوانده بر خود بدم و نیت کن که عشق و محبتت بر دل معشوق زیاده گردد.

این دعا را به حرام نکنید که سنگینی دارد. ( برای مردی که همسر دارد)

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

بر این کار مداومت کند و بر یک بار بسنده نکند که نتیجه بیشتر شود.

دعای بیقرار کردن مرد از راه دور

اگر خواهی که مردی را از راه دور عاشق خود بگردانی وضو ساز و در روشنایی روز دایره ای به دور خود بکش و در حین دایره کشیدن تلاوت کن آیة الکرسی را تا دو سر خط به یکدیگر برسانی. ( کشیدن دایره نیاز به رسم ندارد نوک انگشت خود را روی زمین بکشید و دایره ای نامرئی به دور خود بکشید)

سپس از دایره خارج نشو و 70 مرتبه بخوان سوره ی نورانی و پر رمز حمد را و در پایان نیت کن به عاشق شدن شخص به خود و نام او و پدرش را و نام خود را همراه با نام مادر بیاور. میان ذکر با کسی سخن نگو و به کاری مشغول نشو.

فضایل و قدرت سوره حمد به قدری است که برای تلاوت 70 مرتبه آن باید حفاظی از آیة الکرسی به دور انجام دهنده کشیده شود تا ناخواسته از علوم غریبه و ماورائی چیزی نبیند و بر او ترس قالب نشود.

متن سوره مبارک:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۱﴾به نام خداوند رحمتگر مهربان (۱) الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۲﴾ ستايش خدايى را كه پروردگار جهانيان (۲) الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۳﴾ رحمتگر مهربان (۳) مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿۴﴾ خداوند روز جزاست (۴) إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿۵) تنها تو را مى ‏پرستيم و تنها از تو يارى مى‏ جوييم (۵) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿۶﴾ ما را به راه راست هدايت فرما (۶) صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ ﴿۷﴾ راه آنان كه گرامى‏ شان داشته اى نه مغضوبان و نه گمراهان (۷)

دعای عاشق کردن مرد با انار

اگر زنی مردی را خواهد و بخواهد که مرد را عاشق خود گرداند تا بدان جا که عشق زن در دل مرد تا ابد ماندگار شود. بیاورد اناری شکافته و ذکر بسیار قدرتمند ” یا ودود ” را 1000 مرتبه بر آن بخواند و بدمد. و انار را به  معشوق دهد.

ذکر عظیم یا ودود از اذکار سنگین می باشد. بعد از فراغت از ذکر حتما غذایی به فقیر یا حیوانات بدهد تا سنگینی از او دور شود.

دعای عجیب در جذب عشق

هرکس بخواهد که در چشم خلایق محبوب شود و محبت او در دلها بنشیند و هم به زیبایی و جلال نزدیک شود مداومت کند بر دعای زیر و بر خود بدمد به نیت عزیز شدن و جذب زیبایی و جلال.

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

و اگر بخواهد که مرد و شوهر خویش را مطیع خود گرداند بخواند 70 مرتبه به نیت خویش مطیع و عاشق کردن مرد خویش و خوبست که بر این کار تا مدتی مداومت کند. همچنین است برای عاشق کرد مرد نسبت به زنی.

دعای محبوب شدن نزد مرد

برای محبوب شدن زنی در دل مردی، زن بخواند 12 مرتبه دعای زیر را و به دیدار معشوق برود. همین که او را ببیند مهر و محبت زن در دل مرد زیاده گردد. و این اثر در دل او ماندگار باشد. این دعا امتحان شده و بسیار مجرب است.

یا عَزیزُ ذُوالْعِزِّ وَ الْاِقْتِدارِ اَعِّزْنی

عاشق و بیقرار کردن مرد

اگر زنی بخواهد که عشقاو بر دل مردی زیاد شود و مرد را به نزد خود احضار کند جوری که مرد بیقرار او شود، بخواند:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی

وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ

رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ

ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ

فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة

الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه”

بجای فلان بن فلان نام مرد و پدر او بیاورد و به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادر خود بیاورد.

دعای بیقرار کردن معشوق

نیمه شب بخواند 40 مرتبه جملات زیر را به نیت عاشق کردن و بیقرار کردن قلب معشوق نسبت به خود و در نیت نام معشوق و نام خود را بیاوردو خواسته خویش به وضوح بیان کند. بر این کار مداومت کند که بسیار رحمانیست و اثر ماندگار دارد.

وَقَالَتِ الْيَهُودُ عُزَيْرٌ ابْنُ اللَّهِ وَقَالَتِ النَّصَارَى الْمَسِيحُ ابْنُ اللَّهِ ذَلِكَ قَوْلُهُمْ بِأَفْوَاهِهِمْ يُضَاهِئُونَ قَوْلَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ قَبْلُ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّى يُؤْفَكُونَ

دعای عاشق و بیقرار کردن از راه دور

هرکس مهر و محبت شخصی را بخواهد بخواند دعای زیر را 7 مرتبه به نیت عاشق کردن معشوق. معشوق بیقرار دیدار و محبت وی شود به زودی.

” بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا “

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *