چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم ؟ یکی از بهترین و کامل ترین راه کار هایی که در پاسخ به سوالی که اکثر افراد بعد از جدایی می پرسند، یعنی چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم وجود دارد تکنیکی است که در کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه مطرح شده. نظرات و نتایجی که خوانندگان این کتاب بدست آورده اند بسیار قابل تامل است.

تلاش ما بر این است که در این مقاله بصورت خلاصه و مفید روشی مناسب برای چگونگی شروع دوباره رابطه تمام شده مطرح کنیم، برای آموختن و بکار گیری کامل مراحل ترمیم رابطه از دست رفته در انتهای این مطلب لینک دانلود کتاب بازگشت به عشق ازدواج قرار داده خواهد شد.

بازگشت به رابطه تمام شده

کسانی که در جستجوی پاسخی برای چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم هستند با روش هایی زیادی مواجه می شوند مثل قانون جذب عشق از دست رفته یا حتی هیپنوتیزم برای برگرداندن معشوق، اما این سوال مطرح می شود که از بین تمام راه کار هایی که به عنوان روشی برای شروع دوباره رابطه تمام شده مطرح می شود به کدام یک میتوان اعتماد کرد و نتیجه حاصل از هر روش دقیقا چه خواهد بود؟

هر شخصی حداقل یک بار در طول زندگی برای برگرداندن رابطه تمام شده خود تلاش می کند و همه ما حداقل در یک دوره زمانی این دغدغه را خواهیم داشت، وضعیت فعلی که در آن قرار دارید در واقعیت یک وضعیت نرمال است که تقریبا برای هر شخصی رخ می دهد. در گذشته وقتی رابطه ای دچار مشکل می شد راه کاری برای ترمیم آن وجود نداشت و افراد باید جدایی را می پذیرفتند، یکی از دلایل آن محدودیت های ارتباطی بود.

نداشتن دسترسی به فرد مورد نظر، بسته بودن شرایط زندگی و محدودیت در روابط عاطفی در گذشته باعث می شد بعد از بروز مشکل ناچارا جدایی را بپذیرند. اما امروزه به واسطه نزدیک تر شدن افراد از طریق شبکه های اجتماعی و باز تر شدن محیط خانواده ها در مقابل روابط پسر و دختر، همچنین پذیرش زوجین برای استفاده از راه کار های عملی و نوین جهت ترمیم زندگی زناشویی، بازگشت به رابطه را امری ممکن و دست یافتنی کرده است.

چگونه عشقم را برگردانم

اولین کاری که برای بازگشت عشق باید انجام دهید این است که موضع خود را مشخص کنید، در حال حاظر در چه وضعیتی قرار دارید؟

  1. رابطه سرد شده؟
  2. رابطه دو طرفه تمام شده؟
  3. رابطه از سمت طرف مقابل بصورت یک طرفه تمام شده است؟

دوره ارتباط خنثی

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم
چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

در کتاب بازگشت به عشق ازدواج پیشنهاد میشود اگر رابطه دو فرد سرد شده باشد باید وارد دوره ارتباط خنثی شوند. زوج های متاهل در ارتباط خنثی چه کاری باید انجام دهند؟

افراد متاهل باید کمی از شریک زندگی شان فاصله بگیرند، اما نباید وظایف زناشویی خود را فراموش کنند. اگر شما یک خانم هستید به تمام وظایفه خود در منزل عمل کنید، اگر مرد هستید به نیاز های همسرتان که بر عهده شما است اهمیت دهید.

اما ارتباط باید محدود تر از سابق باشد، یعنی برای مدتی باید صلح کنید و در وضعیت خنثی به سر ببرید. مشکل و اختلاف شما هر چیزی که هست برای مدتی باید آن را فراموش کنید. دیگر با همسر خود سر مسائل بحث جدل نکنید. به یکدیگر فضای کافی بدهید اما در رفتارتان نباید نکته منفی وجود داشته باشد، ترجیحا معمولی رفتار کنید، نه خوشحال باشید نه ناراحت، در یک سطح نرمال قرار بگیرید.

اگر ارتباط شما در دوران پیش از ازدواج مانند نامزدی یا دوستی قرار دارد، باید از گفتن حرف هایی مانند، تکلیف من رو مشخص کن، چرا دیگه دوستم نداری، تو ترجیح میدی با دوستات وقت بگذرونی تا با من، تو با کس دیگری ارتباط داری و… خوداری کنید. در دوره ارتباط خنثی، بهترین واکنش این است که مانند طرف مقابل رفتار کنید، یعنی اگر عشقتان روزی یک بار با شما تماس می گیرد شما نیز بیشتر از روزی یک بار به عشقتان زنگ نزنید.

دوره ممنوعیت ارتباط

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

چه کسانی باید وارد دوره ممنوعیت ارتباط شوند؟

  1. اگر رابطه شما و معشوق تان تمام شده.
  2. اگر عشقتان خواستار جدایی است اما رابطه به اصرار شما ادامه دارد.
  3. اگر رابطه بصورت یک طرفه و فقط از جانب شما هنوز برقرار است به گونه ای که اگر دیگر با طرف مقابل تماس نگیرید او سراغ شما نخواهید آمد.

قوانین دوره ممنوعیت ارتباط در تلاش برای بازگشت به رابطه

  1. تماس نگیرید، پیام ارسال نکنید.
  2. هیچ شخصی را واسطه آشتی با معشوق تان نکنید.
  3. احساسات خود را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنید.
  4. از پست های کنایه دارد استفاده نکنید.
  5. راجع به رابطه خودتان و مشکلاتی که دارید با دوستان و آشنایان مشترک صحبت نکنید.
  6. اشتباهات خطرناک را کنار بگذارید.
اشتباهاتی که در راه شروع دوباره رابطه در کمین شما هستند

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

تمام موجودات زنده دارای غریزه هستند، غرایز در DNA ما وجود دارند و نسل به نسل انتقال پیدا می کنند، مثل ترس از ارتفاع یا تاریکی، یا مانند زمانی که جسمی به سمت چشم ما پرتاب می شود و بصورت غریزی سر خود را عقب می کشیم تا از برخورد جسم به چشم جلوگیری کنیم.

ما در زندگی روزمره و روابط خود نیز گاها بر طبق غرایزمان عمل می کنیم، اما همیشه غریزه ای که داریم درست نیست و نتیجه خوبی را به همراه ندارد. مثلا ما انسان ها در کودکی یاد میگیریم اگر چیزی را خواستیم ولی از آن منع شدیم با گریه یا پا فشاری به خواسته خود برسیم. این نوع رفتار ها بصورت غریزه در ضمیر ناخودآگاه ما نهادینه شده و در زمان هایی که شریط بر وقف مرادمان نیست دست به دامان غرایز می شویم که حاصل آن ارتکاب اشتباهات زیر است.

التماس و اصرار:

چنین رفتاری هیچگاه منجر به بازگشت عشقتان نخواهد شد! دلیل چیست؟ اگر معشوق شما تصمیم به جدایی گرفته قطعا برای این کار دلیل یا دلایل زیادی دارد حتی اگر شما فکر کنید هیچ دلیلی برای تمام شدن رابطه شما نیست و عشقتان یک شبه تغییر کرده است!

تصمیم جدایی یعنی یک فرد به این نتیجه رسیده باشد که ماندن در رابطه فعلی به نفع او نیست و باید از ارتباط خارج شود. وقتی فردی با توجه به منافع خود  چنین تصمیمی میگیرد، التماس و اصرار طرف مقابل هرگز باعث نمی شود از تصمیم خود خارج شود. حتی اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک بازگشت به رابطه موقتی خواهد بود و فرد مقابل بعد از مدتی دوباره رابطه را تمام می کند.

جلب ترحم و دلسوزی:

تلاش برای اینکه از در دلسوزی وارد شویم و عشق خود را مجاب به بازگشت دوباره و شروع رابطه کنیم محکوم به شکست است. حتی اگر موفق شوید دوام و آینده ای برای رابطه شما وجود ندارد، چون ما تا حدی میتوانیم بخاطر دلسوزی احساسات خودمان را نادیده بگیریم و بالاخره خواسته ها و نیاز های خود را نسبت به مشکلات و وضعیت روحی شخص مقابل ارجع تر خواهیم دانست.

تماس مکرر و پیام های طولانی:

قالبا این اشتباهات یک تاثیر غیر قابل انکار دارند (تغییر نگرش طرف مقابل) وقتی شما تلاش کنید ترحم شخصی را جلب کنید یا با اصرار های زیاد وارد عمل شوید تنها وجه خود را نابود می کنید.

تماس های مکرر و ارسال پیام های طولانی علاوه بر اینکه شخصیت شما را زیر سوال می برد، احساس منفی مضاعفی در ذهن طرف مقابل ایجاد می کند. این کار کلافگی، احساس انزجار و خشم را در ضمیر ناخودآگاه شخص افزایش می دهد و شما را تبدیل به یک فرد مزاحم می کند، در واقع با این اشتباه شما مانع بزرگی را سر راه جذب دوباره معشوق خود به وجود می آورید.

ارسال واسطه:

اینکه دوست یا شخص دیگری را واسطه کنیم برای آشتی با معشوق فقط طرف مقابل خودمان را به زحمت می اندازیم و او را در شرایط سختی قرار می دهیم، با اینکار شما پای کس دیگری را به رابطه و مشکلات خود باز می کنید که باعث می شود فرد مورد نظر احساس منفی بیشتری به شما پیدا کند.

تهدید:

گاهی افراد به دلیل هوش هیجانی پایین یا فوران احساسات در شرایطی قرار می گیرند که با زرو و تهدید سعی در بازگشت طرف مقابل دارند. تهدید ها به دو صورت انجام می شود، 1. فرد تهدید به اقدام هایی مانند خودکشی می کند، با این کار شخصیت فرد زیر سوال می رود و فردی بیمار شناخته می شود. 2. شخص طرف مقابل و امنیت روانی و امنیت زندگی او را تهدید می کند، مثلا می گوید اگر برنگردی آبروی تو را خواهم برد. این اشتباه نا امنی زیادی در رابطه به وجود می آورد و طرف مقابل بصورت کامل به شما بی اعتماد می شود.

در دسترس قرار گرفتن:

یکی از تلاش های نا امیدانه افراد برای مقابله با جدایی از معشوق شان در دسترس قرار دادن خودشان است. به این صورت که همیشه حضور دارند، هر کاری برای طرف مقابل می کنند، از راننده اختصاصی شدن گرفته تا پذیرفتن تمام مسئولیت های زندگی فرد مقابل. این کار تنها از افراد یک برده و غلام حلقه به گوش می سازد، تا به حال دیده اید که اربابی با برده خودش ازدواج کند یا عاشق او باشد؟

چگونه یک شخص مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

اگر طرف مقابل تان در گذشته فردی مغرور هم نبوده باشد، احتمال اینکه اکنون با غرور بیشتری نسبت به شما رفتار کند بسیار زیاد است. اما چرا این اتفاق در رابطه رخ می دهد چرا یک شخص به یک باره تبدیل به فردی مغرور و بی رحم می شود؟ و ما باید چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟ یا چگونه یک دختر مغرور را عاشق خود کنیم؟

گاهی با قرار دادن خودمان در موضع ضعف و پایین تر، عشق سابق خودمان را به موضع قدرت می رسانیم، مرتکب شدن اشتباهات بعد از جدایی نیز شدت این مسئله را دو چندان می کند. فرد مقابل دچار یک غرور کاذب می شود زیرا ما تمام زندگی خود را صرف این کرده ایم که او را برگردانیم.

وقتی به واسطه اشتباهات و داشتن موضع پایین تر شخصیت فردی خودمان را زیر سوال می بریم، نتیجه آن بهم ریختن توازن در رابطه خواهد بود. برای عاشق کردن دوباره فردی که دچار غرور شده باید جایگاه بالاتری نسبت به گذشته پیدا کنید. برای این کار شما باید به ورژنی متفاوت تر و بهتر از خودتان تبدیل شوید.

چیکار کنم عشقم دلتنگم بشه

احساس دلتنگی یکی از بزرگ ترین ابزار های شما در تلاش برای برگرداندن شخصی که رفته می باشد. احساس دلتنگی زمانی به وجود می آید که احساس منفی مرتبط با شما کاهش پیدا کرده باشد. برای کاهش احساس منفی شما باید مشکلات خودتان و رابطه را ازبین ببرید و با القای احساس مثبت شریک سابق خودتان را در جهت ایجاد احساس خلاء عاطفی و دلتنگی قرار بدهید.

برای دلتنگ کردن طرف مقابل راه های زیادی وجود دارد، مثلا تداعی کردن خاطرات خوب گذشته، نشان دادن ویژگی ها و امتیازاتی که در شما وجود دارد و برای طرف مقابل اهمیت زیادی داشت. یا حتی پیشرفت و تغییرات فردی می تواند کاری کند که شخص مقابل دلتنگ شما شود.

اما برای اینکه بتوانیم عشق خودمان را دلتنگ کنیم باید، به او دسترسی داشته باشیم، یا حداقل احساسات منفی را از ضمیر ناخودآگاه او کنار بزنیم، از این رو این سوال مطرح می شود که چگونه عشقم را از راه دور دلتنگ کنم؟

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

یکی از بهترین روش های ترمیم رابطه استفاده از تکالیف برگرداندن عشقمان هست که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج مطرح شده. تکالیف برای برگرداندن معشوق عبارت اند از شش تکلیف اصلی، که تحت عنوان تکنیک شش مرحله ای بازگشت عشق می باشد.

مرحله اول برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

در مرحله اول بعد از مشخص کردن وضعیت ارتباط یعنی ورود به یکی از دوره های ممنوعیت یا ارتباط خنثی کار شما برای برگرداندن معشوق تازه شروع می شود. مرحله اول به تحلیل رابطه اختصاص دارد در این مرحله مشکلات و موانع رابطه شناسایی می شود تا در مراحل بعدی یک پلن مشخص برای رفع آنها پیاده سازی شود. ما چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم وقتی رابطه را خانه تکانی نکنیم؟

  1. سبک ارتباطی:
  2. خیلی از ما یا راه های ارتباط را به درستی نمی دانیم یا با قرار گرفتن در شرایط خاص دچار اشتباهات رفتاری می شویم. مثل زمانی که شما با عشقتان تماس می گیرید اما چند ساعتی می گذرد و پاسخ دریافت نمی کنید، بخاطر این پیش آمد کنترل هیجانات خود را از دست می دهید و از سبک ارتباطی غلط پیروی می کنید.

فکرتان هزار راه می رود، ده ها بار با عشقتان تماس میگیرید، و ده ها پیام طولانی ارسال می کنید، عشقتان را به چیز های مختلف متهم می کنید و … بدون در نظر گرفتن اینکه هر کسی ممکن است برای چند ساعت توان پاسخگویی تماس را نداشته باشد. وقتی چنین رفتار غلطی از شما سر بزند به مرور زمان ضمیر ناخودآگاه عشقتان به شکل کاملا منفی راجع به شما برنامه ریزی می شود.

از دیگر اشتباهات که در سبک ارتباطی افراد وجود دارد، نوع واکنش آنها به مسائل و مشکلات است، یا حتی نوع ابراز علاقه، نحوه انتقاد یا اعتراض. روابط زیادی شانس و امکان تبدیل شدن به یک رابطه ایده آل را دارند، اما بخاطر سبک ارتباطی غلط که قالبا از روی سهل انگاری و نابلدی است به اتمام می رسند.

  1. سبک احساسی:
  2. در ذهن ما تله ای وجود دارد به نام تله نقطه امن، ما زمانی در نقطه امن ق رابطهرار می گیریم که از احساس طرف مقابل و دوام رابطه عاشقانه اطمینان داشته باشیم، به قول معروف وقتی مطمعن شدیم که طرف مقابل ما را دوست دارد به نقطه امن می رسیم.

در نقطه امن ذهن ما به یکسری از مسائل کمتر اهمیت می دهد یا کلا به آنها بی توجهی می کند، حتی افرادی که تازه ازدواج می کنند با این مسئله تحت عنوان روزمرگی روبرو هستند. آشنایی با سبک احساسی درست و داشتن مهارت های احساسی اهمیت بسیار زیادی در روابط دارند.

نقطه امن یکی از نقص هایی است که متوجه سبک احساسی شما می شود، شما به نیاز های طرف مقابل بی توجه می شوید، کار های کوچک اما با اهمیتی که طرف مقابل آنها را نماد علاقه شما می داند را کنار می گذارید و تسلیم خستگی ها و مشکلات می شوید و کمتر از احساسات استفاده می کنید نتیجه این روند یک رخنه احساسی بزرگ در رابطه هست.

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

  1. تنش:
  2. هر رابطه سالمی قطعا درگیر تنش خواهد بود، اما وقتی تنش تبدیل به جزئی از ماهیت یک رابطه شود موضع کاملا تغییر می کند. تنش ها به مرور زمان اثر خود را می گذارند، حتی اگر بعد از هر درگیری و تنش رابطه سریع به حالت اول برگردد نتیجه متفاوت نخواهد بود.

تنش ها تاثیر خود را در گذر زمان روی احساس و ذهنیت طرف مقابل شما می گذارد، هرچه رابطه شما درگیری بیشتری با عوامل تنش زا داشته باشد طول عمر رابطه شما کمتر خواهد بود. لزا باید تاثیر تنش های رابطه را ازبین ببرید و عواملی که منجر به تنش می شود را از رابطه و زندگی خود حذف کنید.

  1. مدیریت:
  2. مدیریت رابطه یکی از اساسی ترین مهارت هایی است که هر شخصی در رابطه عاطفی خود نیاز دارد. شما باید توانایی مدیریت رابطه و مشکلات آن را داشته باشید. نوع ارتباط و اتفاقاتی که در رابطه عاطفی رخ می دهد را مدیریت کنید.

هدف رابطه را مشخص کنید و رابطه خودتان را در جهت رسیدن به آن هدف تنظیم کنید، باید مانع از این شوید که ارتباط شما به سمت مسائل حاشیه ای کشیده شود، با داشتن مدیریت شما می توانید میزان وابستگی و دلبستگی خود و طرف مقابل را کنترل کنید.

  1. معیار های ناخودآگاه:
  2. هر شخصی در بخش های مختلف زندگی خود معیار های مشخص و معینی دارد، همه ما در روابط عاشقانه نیز معیار های خاص خود را داریم، گاهی افراد با خود شناسی معیار هایشان را مشخص کرده اند، اما معیار هایی هم وجود دارند که ما بصورت آگاهانه از آن ها اطلاع نداریم ولی وقتی در رابطه عاطفی معیار های خود را پیدا نکنیم کم کم احساس مان به آن رابطه تغییر می کند.

اهمیت معیار های ناخودآگاه بسیار بالا می باشد، یکی از دو عامل اصلی که کیفیت و سرنوشت یک رابطه را مشخص می کند معیار های افراد است. اگر میخواهید بدانید چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بتوانید معیار ها و نیاز های طرف مقابل را شناسایی و برطرف کنید.

  1. نیاز های ناخودآگاه:
  2. دومین عامل پر اهمیت نیاز های ناخودآگاه می باشد، نیاز های ناخودآگاه دقیقا مانند معیار ها در طول دوران زندگی پدیدار می شوند و با گذر زمان برخی از آنها تغییر می کند و حتی نیاز و معیار های جدیدی به وجود می آید.

تاثیر این دو عامل در رابطه به قدری زیاد است که می تواند 50% مسیر شروع دوباره رابطه تمام شده را هموار کنید. نیاز های افراد بر اساس کمبود ها، دغدغه ها و تیپ شخصیتی شکل می گیرد. با کمک تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق شما می توانید نیاز های اساسی معشوق خود را برطرف کنید و ناخودآگاه او را در جهت اهداف خودتان برنامه ریزی کنید.

بازگشت به رابطه دوستی یا زناشویی قدم دوم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

در مرحله بعدی شما باید ضعف های فردی خودتان را پیدا کرده و آنها را بهبود دهید، عواملی که در ایجاد و افزایش دلبستگی در طرف مقابل تاثیر مستقیم دارند را بشناسید و آنها را ارتقا بدید. باید مواردی در وجود شما که طرف مقابل تان نسبت به آنها احساس منفی یا خنثی داشته را پیدا کنید و با معکوس سازی آن موارد ذهنیت طرف مقابل را تغییر دهید.

  1. ویژگی های منفی فردی:
  2. هیچ انسانی کامل نیست، توقع داشتن فردی در اوج کمال در زندگی فقط رابطه را برای ما دشوار می کند، هیچ کسی نباید انتظار فردی کامل را داشته باشد. اما این قانون نباید مانع پیشرفت و تغییر در شما شود.

در مرحله دوم آموزش می بینید چگونه ویژگی های منفی در رفتار و انتخاب های خودتان را شناسایی کنید و با ازبین بردن عوامل منفی احساس منفی به وجود آمده را با احساس مثبت و جذابیت جایگزین کنید.

  1. کمبود ها:
  2. هر فرد و هر رابطه ای دچار کمبود می باشد با وجود اینکه این موضوع به نوعی طبیعی است اما بهبود در آن نتیجه ای بسیار عالی به همراه دارد. رابطه ها گاها درگیر ده ها کمبود و خلاء هستند.

برخی روابط خلاء احساسی دارند، یعنی زوجین یا یکی از طرفین نمی تواند بعد احساسی رابطه را به وجود بیارید. روابطی دیگر کمبود در تفریح دارند، عده ای دیگر در درک متقابل و برخی در اعتماد کمبود دارند! در مرحله دوم شما با تمام وظایف خود و قوانین رابطه ایده آل آشنا می شوید تا بعد از شناسایی کمبود ها آنها را برطرف کنید.

  1. محدودیت ها:
  2. محدودیت های رابطه گاهی توسط اجتماع یا خانواده به وجود می آیند و گاهی توسط خود افراد. محدودیت هایی که به رابطه شما تحمیل می شود را باید تا جایی ممکن بهبود داد مثل افرادی که برای دیدار مشکل دارند.

اما محدودیت هایی که خود اشخاص شکل می دهند، مانند محدود کردن طرف مقابل برای ملاقات یا نزدیک شدن به زندگی خصوصی، محدودیت در مقابل صمیمیت و حتی محدود کردن طرف مقابل در زندگی شخصی او مثل نوع پوشش یا محدودیت در روابط دوستانه او عواملی هستند که احساس منفی زیادی را به وجود می آورند، آیا می خواهید تمام محدودیت هایی که تاثیر منفی دارند را بشناسید؟ پس برای دانلود کتاب بازگشت به عشق و ازدواج اقدام کنید.

  1. مقایسه:
  2. شاید به نوعی هیچ چیزی به اندازه مقایسه آتش به جان یک رابطه عاشقانه نزند، اگر فردی هستید که معشوق خود را با دیگری یا رابطه فعلی را با رابطه گذشته مقایسه می کنید شما احساس عشقتان را به قتل خواهید رساند.

اگر خود در موضع قیاس قرار گرفتید، کار برای شما دشوار خواهد بود، نباید اجازه دهید که معشوق تان شما را با فرد دیگری مقایسه کند، اگر کمبود ها و مشکلاتی در رابطه دارید که کار را به قیاس کشانده باید آنها را برطرف کنید. نیاز نیست شبیه کسی باشید بلکه باید ویژگی های خاص خود را شکل بدید ( با در نظر گرفتن معیار ها و نیاز های کسی که دوستش دارید).

  1. اصلاح باور ها:
  2. باور های شما یا باور های عشقتان گاهی کار را به قدری دشوار می کند که یا یک رخنه عاطفی عمیق به وجود می آورد یا تنش های شدیدی به واسطه باور های منفی و غلط افراد پدید می آید. در فرهنگ ما باور های غلط بسیار زیادی در خصوص روابط عاشقانه وجود دارد، شما چه باور های منفی را می شناسید؟ راه اصلاح باور های خودتان و عشقتان را می دانید؟
  3. برنامه ریزی عصبی کلامی (nlp): تکنیک ان ال پی یکی از تاثیر گذار ترین روش های است که در زندگی می تواند نتایج بسیار شگرفی داشته باشد. ان ال پی به ما این امکان را می دهد که هر گوشه از زندگیمان که از آن رضایت نداریم یا توقع و انتظار خاصی راجع به آن داریم را به اهداف خودمان نزدیک کنیم.
  4. بلاک شدن: یکی از موانع بزرگ بر سر راه تلاش مان برای اینکه بدانیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم محدودیت در ارتباط است، مانند وقتی که عشقت بلاکت میکنه …

بازگشت به رابطه از دست رفته مرحله سوم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

مرحله سوم مرحله تغییر است، گسترده ترین و تاثیر گذار ترین تکنیک های بازگشت به عشق و ازدواج به مرحله سوم اختصاص دارند. تمام داده های جمع آوری شده از مراحل یک و دو در این مرحله مورد استفاده قرار میگیرند. تغییرات اساسی با اجرای تکنیک های بخش سوم در شخصیت و زندگی افراد به وجود خواهد آمد.

  1. افزایش اعتماد به نفس
  2. افزایش هوش هیجانی
  3. افزایش هوش عاطفی
  4. افزایش هوش اجتماعی
  5. هدف گذاری
  6. افزایش امتیاز ها
  7. پیشرفت در مهارت های ارتباطی
  8. نفوذ و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه

بازگشت عشق بخش چهارم

  1. مقابله با ضمیر ناخودآگاه
  2. شرطی سازی
  3. اثر پروانه ای
  4. شش درجه جدایی
  5. ارتباط غیر کلامی و غیر مستقیم
  6. کلمات انگیزشی

معجزه بازگشت معشوق مرحله پنجم

این شش مرحله بر پایه تکنیک ها و روش های زیادی طراحی شده است مانند؛ تکنیک های nlp عشق، تکنیک های روانشناسی، تکنیک های روانکاوی و مهارت های ارتباطی. یکی از روش های پر طرفدار و پر بحث در زندگی امروزی جامعه بشری قانون جذب است.

قانون جذب به ظاهر یک روش ساده است که ما را به تمام خواسته هایمان می رساند! اما آیا همه چیز به سادگی فکر کردن و بدست آوردن است؟ اگر اینطور نیست پس چطور باید به این هدف رسید. این دقیقا سوالی است که در مرحله پنجم به آن پاسخ داده می شود.

  1. واقعیت قانون جذب
  2. قانون جذب عشق
  3. قانون ارتعاش
  4. فعال سازی جذب
  5. ارتقای جذب
  6. تصویر سازی های کاربردی

شروع دوباره رابطه تمام شده مرحله آخر

  1. ارتباط غیر مستقیم کلامی
  2. ارتباط مستقیم کلامی
  3. تاثیر گذاری تصویری ذهنی
  4. چالش ناخودآگاه
  5. قوانین ارسال پیام
  6. قوانین مکالمه تلفنی
  7. قوانین دیدار حضوری
  8. زبان بدن

این شش مرحله  دقیقا به شما می گوید چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم که می توانید در دوره های بازگشت به عشق و ازدواج فرا بگیرید. این دوره ها با زبان بسیار ساده و تاثیر گذار طراحی شده اند و نتایج بسیار عالی را برای مخاطبین خود به همراه داشته است.

ارتباط با کارشناسان متخصص در زمینه روابط عاطفی و زناشویی در تلگرام و واتس آپ

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *