دعا برای پیام دادن معشوق

دعای سریع زنگ زدن معشوق

دعا برای پیام دادن معشوق احتمالا شما در موقعیتی قرار دارید که از معشوق دور شده اید و این شما را مستاصل کرده است. ما برای کمک به شما و التیام این پریشانی در اینجا دعا برای پیام دادن معشوق ، دعا برای زنگ زدن معشوق ، دعا برای سریع زنگ زدن معشوق شما یا دعا برای زود تماس گرفتن معشوق آورده ایم . با قلبی آرام و متوسل دعاها و طلسمات را انجام داده و از آنها به بهترین نحو استفاده کنید.

دعا برای زنگ زدن معشوق

می توانید آیات زیر را به طور جداگانه هر کدام را 100 مرتبه قبل از خواب به نیت فرد مورد نظر بخوانید که باعث بی قراری و بازگشت معشوقتان می شود.

آیه 51 سوره توبه

قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

آیه 17 سوره انعام

وَإِنْ يَمْسَسْكَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِنْ يَمْسَسْكَ بِخَيْرٍ فَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ

دعا برای زنگ زدن طرف مقابل

برخی مواقع هنگام جدایی رفتارهایی از انسان دیده می شود که از روی فشار احساسی و رنج احساسی است. بهتر است که برای بازگشت معشوق به خود مسلط بوده و به آرامشی نسبی رسیده و اقداماتی مفید در جهت بازگشت معشوق انجام دهید. دعا برای سریع زنگ زدن معشوق یک دعای رحمانی و تضمینی برای بازگشت معشوق شما است.

هر چند روز که در توان شماست، وضو بگیرید و ۲۰ مرتبه این جمله رحمانی را تکرار کنید:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

معجزه بازگشت معشوق

دعا برای پیام دادن معشوق
تاثیر دعا

نگاهی داشته باشید به تکنیک های چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا پیام بدهند

شاید تابحال اقدامات زیادی برای دیدن معجزه بازگشت عشق انجام داده باشید. از طلسم های بسیاری در جهت معجزه بازگشت معشوق استفاده کرده باشید.

اینجا مجرب ترین دعاهای معجزه بازگشت معشوق و دعای سریع زنگ زدن معشوق ، طلسم برگشت معشوق را به شما می آموزیم.

جملات رحمانی زیر را با گلابی که زعفران در آن حل شده است، بر روی دو قطعه کاغذ سفید بنویسید یکی را در آب زده و بنوشید و دیگری را تا رسیدن به مطلوب نگهدارید. بهتر این است که در روز جمعه باشد ولی انجام آن در هر زمانی منعی ندارد.

وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفًا أَوْ إِثْمًا فَأَصْلَحَ بَيْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَيْهِ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا ۚ وَالصُّلْحُ خَيْرٌ ۗ وَأُحْضِرَتِ الْأَنفُسُ الشُّحَّ ۚ وَإِن تُحْسِنُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ اللَّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرًا وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَيْنِهِمَا فَابْعَثُوا حَكَمًا مِنْ أَهْلِهِ وَحَكَمًا مِنْ أَهْلِهَا إِنْ يُرِيدَا إِصْلَاحًا يُوَفِّقِ اللَّهُ بَيْنَهُمَا ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا خَبِيرًا يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأَنْفَالِ ۖ قُلِ الْأَنْفَالُ لِلَّهِ وَالرَّسُولِ ۖ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ ۖ وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ

دعا برای زود تماس گرفتن معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق از موثرترین دعاها برای بازگشت معشوق است. همچنین از دعای محبت فوری نوشتنی نیز برای رسیدن به مطلوب خود می توانید استفاده کنید. معنی عبارت کن فیکون  “باش, پس می شود” . چهار رکعت نماز بگذارید. نماز به نیت بازگشت فوری معشوق. این دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، قدرت خداوند را نشان می دهد و به او متوسل می شود که به هرچه بگوید باش ,به وجود می آید.

چهاررکعت نماز بخوانید. به یک سلام رکعت‌ اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ) در رکعت‌دوم ۱۰۰ مرتبه (نَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ) و در رکعت‌سوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ الْإمُور) و در رکعت چهارم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا) و بعد از سلام قبل از حرف‌ زدن با کسی ۱۰۰ مرتبه (اَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ) و بعد سر به سجده بگذارید و حاجت را بخواهید.

دعای برگشت معشوق بدون اسم مادر

اگر بین شما و عشقتان کدورت و دلخوری پیش آمده و از هم فاصله گرفته اید دعای برگشت معشوق یا دعای سریع زنگ زدن معشوق به شما کمک می کند تا این فاصله را از میان بردارید. با خواندن دعای زیر بدون نیاز به اسم مادر، معشوقتان را دلتنگ خود کنید و با خواندن مداوم آن باعث برگشت معشوق خود شوید.

اللهم الف بینهما کما الفت بین آدو و حواء و کما الفت بین موسی و صفور و کما الفت بین ابراهیم و سارا و هاجر . و کما الفت بین یوسف و زلیخا و کما الفت بین محمد و عائشه رضی الله تعالی عنهما و بحق جبرائیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل صلوات الله علیهم اجمعین و بحق الانبیاء و المرسلین و صلی الله علی خیر خلقه محمد و آله و صحبه اجمعین الطیبین الطاهرین وسلام علی المرسلین و الحمد الله رب العالمین

همچنین می توانید بخوانید دعای محبت با اسم مادر

دعا برای پیام دادن معشوق
طلسم محبت

طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه

طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه کاری می کند که معشوق شما عاشقتان شود.

شیوه انجام طلسم محبت یهودی در زیر آمده است :

اگر (خواهی) کسی را از محبت خود (دیوانه) گردانی ، بستان بیست و یکدانه فلفل سیاه و بر هر دانه یکبار سوره (انا انزلناه) را بخوان بدون بسم الله ، به نیت محبوب که در نظر است ، (سپس) در آتش ریز که عجایب بینی.

و روش دوم:

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان ۴۱ دانه فلفل سیاه و کلمات را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل و بخوان یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

دعا برای سریع زنگ زدن معشوق

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بر ۲۷ دانه فلفل سیاه بخوانید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم

 وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم احضار فوری معشوق

دعا برای پیام دادن معشوق
طلسم آشتی سوزاندنی

اگر شخصی بخواهد هرچه سریع تر معشوق خود را نزد خود احضار کند می تواند از طلسم احضار فوری معشوق  استفاده کند توجه به این مسئله که طلسم احضار فوری معشوق  باید در امر حلال استفاده شود ضروری است. طلسم احضار فوری عشق با سنگریزه برای بازگشت معشوق بسیار قوی است.

روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق دعای مجرب و سریع الاجابه  برای برگرداندن معشوق است.  این دعا برای تسخیر قلوب و بازگشت سریع معشوق و برای برگشتن شخصی که رفته می باشد. دعای سوسن مرجانه برای بازگشت معشوق کمک می کند تا معشوق خود را در سه روز راضی به بازگشت کنید. برای بازگشت مرد در شب جمعه و برای بازگشت زن در روز جمعه خوانده شود:

( بسم الله الرحمن الرحیم اللهمَّ اِنّی اَعشَر خَلقَک وَ انس مِن نَسَبِهِم مرجانه یامرجان یامَن شوش یادَرمان یامَن کادَ یامَن سَقون یامَن فاح یا کَریاح یافَرقون یابَرخون یارَشوا یادرماق یاشوباش یادردایا یامرحوش یا فراشایارقراب یادرمان یابرخون یامکنون یاجوجهال یامردون یاحرمان یا مراق یامرنون یادرمان یامرحوثانُ هُوَالّذی صَلَح اباح وجعل بَینَها برزَخاً وَ حَجَراً مَحجوراً یامرفان یاکرغان یامرمون یالسان یافرمان یا مرشان یاسافقون یامرمار یاسوماشان یاسومادان یاحیران یاذالخاس یا درمان یادرنون یانبات یازمراشات یادرمافات یاقبوس یاقدّوس یاربّ الملائِکهِ والرِّوح یادربونات یادرسوماق یادرشوباش یادربودان یادرسواعش یادریاب یادرجلال یابرهان یابرلام یاستوتون یامنّان یادیّان یاسبحان یاقدّوس وَ تَوَکّل عَلی العرش الرّحمن فَسئَل به خَیراً انتصران یامردان یامولان و بالله و من الله والی الله اللهمَّ لَکَ اسلَمتَ نَفسی وَ اِلَیکَ وَجَهتَ وَجهی وَ الَیکَ وَ افوّضتَ امری و الیک الجات ظَهری فاحفَظنی بِحِفظِ الایمان من بین یدی و من خَلفی وَ عَن یَمینی وَ عَن شِمالی وَمِن فَوقی وَمِن تَحتی وَ ما قَبلی وَادفع ُ عَنّی بِحَولِکَ وَ قُوَّتِکَ فَانهُ لا حَولَ وَلا قُوَّهَ الاّ بالله اَلعَلیّ العَظیم ) .

دعا برای پیام دادن معشوق
طلسم محبت

طلسم یهودی بازگشت معشوق

این طلسم که جایگاه خود را در بین یهودیان باستان به طور مستحکم  حفظ کرده است طلسمیست بسیار قوی که اگر بین شما و معشوقتان جدایی و دلخوری پیش آمده یا اگر قرار ازدواجتان به هم خورده یا در آستانه طلاق هستید طلسم محبت یهودی  برای رفع این مشکلات به شما کمک می کند. این دعا را شب های جمعه بعد از نیمه شب ۳۰ مرتبه بخوانید:

(( فان تولوافقل حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم)) ( سوره توبه آیه آخر ) و بعد از هر مرتبه بخوانید(( اللهم یا رب حسبی الله علی ( فلان بن فلانه اسم او و مادرش) اعطف قلبه و ذلله لی))

بیشتر بخوانید:

دعای التماس شوهر به زن

دعای بازگشت معشوق در یک روز با فلفل

2 دیدگاه دربارهٔ «دعای سریع زنگ زدن معشوق»

  1. بهروز رجایی راد

    بینهایت سپاسگزارم از توجه و دقت شما سپاسگزارم از لطف شما…..
    برام دعا کنید….مشکلم حل بشه….بخدا قسم خسته شدم….
    آرزوی موفقیت و شادکامی و پیروزی برای شما و همه دوستان

  2. برای من دعا کنید خدا بالا سرما هست که ۵سال دوست بودیم و۱صسال هم زندگی مشترک داشتیم
    الان ۱۷ماهی هست تو زندگیم مشکلاتی اومده ۴ماهی هست که اصلا حرف نمیزنیم
    دوتا بچه دارم خدا می‌دونه که فقط شیر ندادم ولی نشستم بالا سرش شیر خورده گذاشتم کنارم الان ۵ماهی هست اون بچه ها به من وابسته بودن به خاطر ابرو بچه ها رو قایم کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *