دعای محبت فوری از راه دور

دعای آشتی فوری

دعای آشتی فوری گاهی از نان شب هم بر انسان واجب تر می شود ما در دعا جادو چند دعای مختلف و قوی مثل دعای آشتی فوری به شما معرفی می کنیم. دعای آشتی فوری برای آشتی و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است.کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با دعای آشتی فوری از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید.دعا برای اشتی فوری زن و شوهر را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:
« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دعای آشتی فوری زن و شوهر از راه دور

دعای آشتی فوری
اونی که رفته برمی گرده؟

دعای برای اشتی فوری شوهر به زن از راه دور مثل دعا برای اشتی فوری زن و شوهر مثل دعایی برای آشتی بین زن و شوهر لجباز کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. که البته میتوانید از  دعای محبت شدید شوهر به زن نیز استفاده کنید.دعای برای اشتی فوری شوهر به زن از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای برای اشتی فوری شوهر به زن از راه دور را نوشته در زیر فرش  بگذارید.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

دعای محبت و آشتی سریع الاجابه

دعای محبت و آشتی سریع الاجابه  کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید.. دعای محبت و آشتی سریع الاجابه حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای محبت و آشتی سریع الاجابه را نوشته در زیر فرش  بگذارید:

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای مجرب برای رفع کدورت و آشتی

دعای آشتی فوری

دعای مجرب برای رفع کدورت و آشتی از دعاهایی است که برای آشتی و از بین رفتن کدورت و دلخوری بسیار توصیه می شود. دعای مجرب برای رفع کدورت و آشتی مهر و محبت بین شما و معشوقتان را افزایش می دهد و ارتباط شمارا گرم و صمیمی می کند. گفته شده دعای مجرب برای رفع کدورت و آشتی را پس از نماز صبح قرائت کنید و این بر این عمل مداومت بورزید که در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است:

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ 

دعای آشتی زن و شوهر

دعای آشتی زن و شوهر مثل دعایی برای آشتی بین زن و شوهر لجباز کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. که البته میتوانید از دعای محبت شدید شوهر به زن نیز استفاده کنید. دعای آشتی زن و شوهر از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای آشتی زن و شوهر از راه دور را در قلب خود یازده مرتبه با نیت خالص بخوانید

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ»

دعای آشتی با جاری

دعای آشتی فوری
آشتی با جاری

دعای آشتی با جاری باعث میشود تا اگر کدورت و دلخوری بین دو جاری پیش آمده از میان برود و به صلح و آشتی تبدیل شود. دعا برای رفع کدورت بین جاری ها کمک میکند تا مهر و محبت بین آنها چندین برابر شود. گفته شده بهتر است دعای آشتی با جاری را به مقداری خوراکی و یا غذایی ناب بخوانید و بدمید و به هردوی آنها داده و میل نمایند:

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.

دعای آشتی فوری

دعای آشتی فوری برای آشتی و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است.کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با دعای آشتی فوری از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید.دعا برای اشتی فوری زن و شوهر را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعا برای اشتی خانواده

دعای آشتی فوری
اشتی خانواده

دعا برای اشتی خانواده برای برگشت مهر و محبت بین اعضای خانواده بسیار تاثیر گذار است.کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با این دعا از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید. دعا برای اشتی خانواده را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:

« بسم الله الرحمن الرحیم وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »

دعا برای رفع کدورت و دلخوری

دعا برای رفع کدورت و دلخوری از دعاهایی است که برای آشتی و از بین رفتن کدورت و کینه بسیار توصیه می شود. دعا برای رفع کدورت و دلخوری  محبت بین شما و معشوقتان را افزایش می دهد و ارتباط شمارا گرم و صمیمی می کند. گفته شده دعا برای رفع کدورت و دلخوری را پس از نماز صبح قرائت کنید و این بر این عمل مداومت بورزید که در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است:

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *