دعای محبت فوری نوشتنی

دعای محبت فوری نوشتنی

دعای محبت فوری نوشتنی

دعای محبت فوری نوشتنی یکی از ادعیه کاربردی برای جلب محبت معشوق می باشد. برای استفاده از دعاهای محبت فوری نوشتنی لازم است که ادعیه بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود. همچنین کاغذ باید پاک و بدون لکه باشد. خوبست که دعاهای نوشتنی و نوشیدنی با دم کرده ی آب، گلاب و زعفران نوشته شود. و از یک چوب نوک تیز می توان به عنوان قلم استفاده نموده و کلمات را به دقت تحریر بفرمایید و از چسبیدن کلمات به یکدیگر دوری کنید. البته که فرشتگان و موکلین رحمانی در حین انجام از معنا و خواسته کلمات با خبرند.

اگر امکان استفاده از گلاب و زعفران را ندارید حتما از مداد یا خودکار مشکی رنگ استفاده شود. دعاهای رحمانی باید قلم مشکی نوشته شوند. رنگ های آبی و قرمز خصمانه بوده و نتیجه عکس خواهند داد.

دعای محبت شدید نوشتنی

یک کاغذ سفید پاک برداشته و با گلاب و زعفران بر روی آن صد مرتبه نام شریف الهی ” الودود ” را بنویسد. لازم است که انجام دهنده لباس تمیز و پاک و وضو داشته باشد. بهتر است که در طول انجام شیرینی در دهان داشته باشد. پس از پایان آیه را به نام کند بدین صورت که بنویسد.

به عظمت این کلمات پر کردم قلب فلانی فرزند فلانی را به محبت فلانی فرزند فلان

به جای شخص اول نام فرد مورد نظر و پدر او نوشته شود و بجای شخص دوم نام طالب محبت و پدر او نوشته شود.

کاغذ را داخل ظرف آبی قرار دهد تا دقایقی بماند و نوشته ها تقریبا در آب حل شوند. سپس کاغذ را با وسیله ایی پاک و تمیز خارج بفرمایید.

آبی که دعای رحمانی در آن حل شده را در نوشیدنی یا غذای شخص بریزید. دقت کنید این آب نباید بجوشد. در استفاده از ان در غذاها احتیاط کنید. می توانید زمانی که غذا از جوشیدن افتاد آب را در ان بریزید. می توانید در آب آشامیدنی بریزید و  …

از این دعای رحمانی نابجا استفاده ننمایید که عواقب دارد. مثلا برای جذب زن شوهردار یا مرد شوهردار به هیچ عنوان استفاده نشود.

نکته مهم کاغذ حاصل از اتمام دعا را در سطل زباله نیندازید و آن را در آب روان رها کنید.

این نام بسیار شریف است. و در عین حال دعایی سنگین حتما قبل یا بعد از انجام به شخصی نیازمند با دست خود صدقه بدهید.

دعای محبت فوری نوشتنی
دعای محبت بسیار فوری و قوی

دعای محبت فوری دمیدنی

برای جلب محبت خلایق یا جلب محبت شخص مورد نظر قبل از ملاقات و رو برویی با او، کلمات شریف آورده شده را 12 مرتبه بخوان و بر کف دست ها بدم و آن ها را برصورت خود بکش و به دیدار شخص مورد نظر برو. و یا برای جلب محبت خلایق قبل از ورود به مجلس بخوان. به عظمت این اسم کلمات شریف محبت خلایق و یا محبت فرد مورد نظر به سوی شما جلب شود و در دل شما را دوست بدارند.

یا حی و یا قیوم . یا ذالجلال و الاکرام . برحمتک یا ارحم الراحمین

توجه داشته باشید که اگر برای جلب محبت همگان انجام می دهید. در جمع هایی که احتمال حضور انسان های نادرست می رود از انجام آن خودداری کنید. این برای حفظ خود از گزند فاسدان و اشرار به صلاح نزدیک تر است.

دعای محبت فوری

کاغذی سفید و پاک آورده و با گلاب و زعفران یا با مداد این کلمات رحمانی را روی آن بنویسید و در آخر مطلوب خود را با نام ذکر کنید.

بدین صورت که به عظمت این آیات جلب می کنم محبت فلانی فرزند فلان را به فلانی فرزند فلان هم اکنون و سپس بنویسید العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الواحا الواحا الواحا

و کاغذ را در دستمالی تمیز و پاک پیچیده ( می توانید از چند لایه دستمال کاغذی استفاده کنید ) و در مکانی زیر فرش قرار دهید. توجه کنید که این دعای رحمانی جایی باشد که زیر پا قرار نگیرد و لگد مال نشود. همچنین جایی نباشد که بر آنجا جلوس می کنند. که عواقب دارد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ إِلَّا الَّذِینَ یَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَهُمْ مِیثَاقٌ أَوْ جَاءُوکُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ یُقَاتِلُوکُمْ أَوْ یُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَیْکُمْ فَلَقَاتَلُوکُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوکُمْ فَلَمْ یُقَاتِلُوکُمْ وَأَلْقَوْا إِلَیْکُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ عَلَیْهِمْ سَبِیلًا

این ادعیه شریف برای جلب عشق مرد و زن متاهل استفاده نشود.

دعای محبت قوی خوردنی

این دعا از ادعیه ی مجرب برای ایجاد و ازدیاد محبت می باشد. در صورتی که به فرد مطلوب دسترسی دارید، این دعا می تواند شما را به مطلوب و عشق او برساند.

دعا وکلمات را بر شیرینی، نبات، قند و یا میوه شیرین یک بار بخوانید و به مطلوب دهید تا بخورد و با گذر زمان هرچه بیشتر محبت شما در دل او بجوشد. در قرائت صحیح آن دقت کنید.

قبل از قرائت دعا یک آیة الکرسی خوانده و بر خود و دورتا دور خود بدمید تا شما را از گزند نیروی های منفی حفظ کند. سپس بخوانید:

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

بر شیرینی بدمید و سپس بخوانید:

إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّهِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ

و بر آن بدمید.

دعای محبت فوری نوشتنی بانو زلیخا

این دعا و کلمات از بانو زلیخا برای به دست آورده و رسیدن به معشوق خود به جا مانده است.

با وضو و طهارت این کلمات را بر روی کاغذ سفید و بدون لکه و پاک بنویسد با گلاب و زعفران یا با قلم یا جوهر سیاه رنگ سپس به نام کرده و در آب روان بیندازد. این دعا را هر چندبار که می خواهد می تواند انجام دهد تا به مطلوب خود نزدیک و نزدیک تر شود.

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

به عظمت این کلمات چشمه جوشان عشق و محبت فلانی فرزند فلانی را در دل فلانی فرزند فلان ایجاد کردم.

دعا های بیشتر:

دعای محبت با اسم مادر

دعای مهر و محبت از راه دور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *