دعا برای پیام دادن طرف مقابل

دعا برای پیام دادن طرف مقابل

دعا برای پیام دادن طرف مقابل

دعا برای پیام دادن طرف مقابل. چنانچه معشوق از شما دور است و یا میان شما سردی و قهر به وجود آمده بخوانید و انجام دهید دعا برای پیام دادن طرف مقابل را که سبب بیفتد و شما را به مطلوب برساند.

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل

اگر خواهد که مطلوب را جذب خود کند تا وی دلبسته و شیفته او شود بیاورد پارچه ای پاک و تمیز و بر آن با جوهر سیاه بنویسد کلمات زیر را و به هنگام روبرویی و ملاقات با فرد مورد نظر پارچه را به همراه داشته باشد. محبت وی در دل شخص مقابل و نیت کرده بیفتد و زیاد شود.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

پارچه را از نجاست و در مسیر راه قرار دادن دور نگهدارید. که کلمات بسیار مقدس و رحمانی می باشند.

دعا برای پیام دادن طرف مقابل از راه دور

اگر از شخص مورد نظر و مطلوب خویش بی خبر و دور هستید و می خواهید که پیام یا خبری از وی بشنوید و او از شما یاد کند رو به سوی خانه شخص کنید و این جملات را بخوانید و به نام وی نیت کرده و بخواهید که دلتنگ شما شود و به شما خبر و پیامی برساند. سپس به سوی او بدمید.

بسم الله الرحمن الرحیم

« اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ »

دعا برای پیام دادن فوری

اگر مطلوب از شما دور است و می خواهید که دلتنگ شما شده و خبری از خود به شما دهد آیات شریف زیر را به نیت دلتنگ کردن شخص مقابل بخوانید. محبت شما در قلب او زیاده گردد و از شما خبر بگیرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالضُّحَى ﴿١﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى ﴿۴﴾ وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى ﴿۵﴾ أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ﴿۶﴾ وَوَجَدَکَ ضَالًّا فَهَدَى ﴿٧﴾ وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾»

دعا برای پیام دادن طرف مقابل
دعای دلتنگ کردن معشوق از راه دور آتشی

دعای دلتنگ کردن معشوق آتشی

برای گرمی و ازدیاد محبت در رابطه و عاشق و دلتنگ کردن مطلوب بیاورد 12 عدد فلفل سیاه و بر هر یک از آنها یک مرتبه سوره زلزال بخواند و برای دلتنگی شخص مورد نظر نیت کند و بر هر یک بدمد. هر یک قرائت بر یک فلفل دمیده شود.

سوره 99 قرآن کریم: الزلزله

تعداد آیه: 8

جزء : 30

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا ﴿۱﴾

آنگاه كه زمين به لرزش [شديد] خود لرزانيده شود (۱)

وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا ﴿۲﴾

و زمين بارهاى سنگين خود را برون افكند (۲)

وَقَالَ الْإِنْسَانُ مَا لَهَا ﴿۳﴾

و انسان گويد [زمين] را چه شده است (۳)

يَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبَارَهَا ﴿۴﴾

آن روز است كه [زمين] خبرهاى خود را باز گويد (۴)

بِأَنَّ رَبَّكَ أَوْحَى لَهَا ﴿۵﴾

[همان گونه] كه پروردگارت بدان وحى كرده است (۵)

يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا لِيُرَوْا أَعْمَالَهُمْ ﴿۶﴾

آن روز مردم [به حال] پراكنده برآيند تا [نتيجه] كارهايشان به آنان نشان داده شود (۶)

فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ ﴿۷﴾

پس هر كه هموزن ذره‏ اى نيكى كند [نتيجه] آن را خواهد ديد (۷)

وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ ﴿۸﴾

و هر كه هموزن ذره‏ اى بدى كند [نتيجه] آن را خواهد ديد (۸

دعا برای دلتنگ کردن طرف مقابل

برای دلتنگ کردن طرف مقابل و همچنین رسیدن پیامی از وی بیاورید کاغذ سفید تمیز و بدون نقش و خط. این کلمات را قلم سیاه بر ان بنویسید و سپس بر درختی بیاویزید تا در مسیر وزش نسیم و باد قرار گیرد. شخص دلتنگ شده و خبر و پیامی از خود خواهد رساند.

فسیکفیکم الله وهو السمیع العلیم عدد

ألقوا محبة فلان بن فلانة فی قلب فلانة بنت فلانة

بجای کلمات فلان بن فلانه که در ابتدا آمده نام مرد یا زنی را که می خواهید محبت او را جلب کنید بنویسید و نام مادرش و به جای شخص دوم نام خود را به همراه نام مادر بنویسید و بر درختی بیاویزید که با جریان نسیم دلتنگ شما خواهد شد.

دعا برای دلتنگ کردن از راه دور

اگر می خواهید شخصی را از راه دور دلتنگ خود کنید تا با شما تماس بگیرد یا پیامی بدهد. بخوانید کلمات زیر را و از راه دور به سوی مطلوب بدمید و نیت کنید که پیامی از خود به شما بدهد.

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَهِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَهً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً. »

دعای دلتنگ کردن از راه دور

اگر می خواهید که شخصی را از راه دور دلتنگ خود گردانید و محبت خود را در دل او بیندازید تا به یاد شما افتد و سراغ شما را بگیرد. با طهارت جملات زیر را 40 مرتبه بخوانید به نیت بیشتر شدن محبت شما در دل شخص و دلتنگ شدن او برای شما و سپس به سوی او بدمید که موثر و مجرب است.

« اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ »

بیشتر بخوانیم:

دعای مرجانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *