ذکر برگشت سریع معشوق

ذکر برگشت سریع معشوق

ذکر برگشت سریع معشوق شاید گاهی آسانترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به خواسته تان باشد. ما در سایت دعاجادو برای پاسخ به برخی از نیازهای کاربران دعاهایی مثل ذکر برگشت سریع معشوق را گردآوری کرده ایم تا دسترسی آسان به خواستتان را داشته باشید. توجه داشته باشید که این ذکر زمانی موثر است که در کنار دعا شما مهارت ارتباطی قوی داشته باشید. برای تقویت و آموختن مهارت های روانشناسی به صورت علمی و منطقی سایت سربرگ تازه با بکارگیری بهترین متخصصان و روانشناسان میتواند به شما کمک کند.که جایگاه خود را در بین یهودیان باستان به طور مستحکم  حفظ کرده است طلسمیست بسیار قوی که اگر بین شما و معشوقتان جدایی و دلخوری پیش آمده یا اگر قرار ازدواجتان به هم خورده یا در آستانه طلاق هستید این طلسم   برای رفع این مشکلات به شما کمک می کند و خیلی سریع موجب بازگشت معشوق می شود. این دعا را شب های جمعه بعد از نیمه شب ۳۰ مرتبه بخوانید:

(( فان تولوافقل حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم)) ( سوره توبه آیه آخر ) و بعد از هر مرتبه بخوانید(( اللهم یا رب حسبی الله علی ( فلان بن فلانه اسم او و مادرش) اعطف قلبه و ذلله لی))

 

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر برگشت سریع معشوق
ذکر الله الصمد

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار موثر و ساده است.   بهتر است این ذکر روز یکشنبه گفته شود تا تاثیر بیشتری بر بازگشت معشوق داشته باشد. برای بازگشت سریع معشوق باید بعد از هر نماز سه مرتبه سوره توحید را بخوانید و صد بار الله الصمد را تکرار کنید.

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق مثل ذکر برگشت سریع معشوق از جالب ترین دعاهای نمازی برای بازگشت معشوق است.معنی عبارت کن فیکون برای بازگشت عشق “باش, پس می شود” است. این نماز مثل دعایمعجزه بازگشت معشوق برای بازگشت فوری معشوق بسیار قوی است.در اصل دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق قدرت خداوند را نشان می دهد که اگر به چیزی بگوید باش ,حتما به وجود می آید. نماز کن فیکون به شکل زیر خوانده می شود:

مجرّب است چهاررکعت نماز بخواند. به یک سلام رکعت‌ اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ)در رکعت‌دوم ۱۰۰ مرتبه (نَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ)و در رکعت‌سوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ الْإمُور)و در رکعت چهارم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا)و بعد از سلام قبل از حرف‌زدن با کسی ۱۰۰ مرتبه (اَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ) و بعد سر به سجده بگذارد و حاجتش را بخواهد.

ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق

ذکر برگشت سریع معشوق
ذکر یا ودود

گفته شده است که ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است بعد از نماز صبح خوانده شود. قرائت ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق باعث می شود تا معشوق خود را در خواب ببینید. ذکر یاودود برای بازگشت معشوق باید هنگامی خوانده شود که وضو دارید. اگر میخواهید بازگشت معشوقتان سریع اتفاق بیوفتد ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را 720 مرتبه و به مدت 3 روز بخوانید:

( إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود)

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق مثل ذکر برگشت سریع معشوق برای آشتی و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است.کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید.دعای رفع کدورت وبازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:
« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

ذکر برگشت سریع معشوق
سوره ضحی

یکی از سوره های قرآن که گفته میشود برای بازگشت غایب معجزه میکند و بسیار سریع الاجابه است سوره ضحی است و البته از دعای برگرداندن معشوق هم میتوانید استفاده کنید. از جمله آثار و برکاتی که در روایات برای ختم سوره الضحی ذکر شده بازگشت فرد غائب است. اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود مسافر و گمشده و غائب سالم به خانه باز می گردد

» بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِیمِ «

»وَالضُّحَى ﴿١﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى ﴿۴﴾ وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى ﴿۵﴾ أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ﴿۶﴾ وَوَجَدَکَ ضَالًّا فَهَدَى ﴿٧﴾ وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾ «

ایا طلسم بازگشت معشوق حقیقت دارد

در این مقاله به معرفی طلسم بازگشت معشوق و اینکه چگونه طلسم بازگشت معشوق بنویسیم و همچنین چند طلسم دیگر در زمینه جلب محبت معشوق,احضار فوری معشوق و برگشت معشوق می پردازیم. تنها طلسمی که واقعا جواب و نتیجه می دهد همان دعا است که در بازگشت معشوق و برگرداندن محبت او بسایر موثر است.آیه های زیر به طور جداگانه 100 بار قبل از خواب اگر خوانده شوند باعث بی قراری و بازگشت معشوقتان می شود.

آیه 51 سوره توبه

قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

آیه 17 سوره انعام

وَإِنْ يَمْسَسْكَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِنْ يَمْسَسْكَ بِخَيْرٍ فَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ

ایا دعای بازگشت معشوق اثر دارد

ایا دعای بازگشت معشوق اثر دارد؟ برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که ایا دعای بازگشت معشوق اثر دارد؟ در جواب این سوال باید گفت اگر دعایی که در زیر آمده را با اعتقاد قلبی و اخلاص نیت بخوانید خواهید دید که بازگشت معشوق بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد. دعای بازگشت معشوق را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب  بخوانید:

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

معجزه بازگشت معشوق

ذکر برگشت سریع معشوق
معجزه بازگشت

هر شخصی کوشش بسیار می کند تا معجزه بازگشت معشوق برایش اتفاق بی افتد. شاید تابحال کارهای زیادی برای دیدن معجزه بازگشت عشق انجام داده باشید و از طلسم های بسیاری در جهت معجزه بازگشت معشوق استفاده کرده باشید. از مجرب ترین دعاهای معجزه بازگشت  معشوق مثل دعای برگرداندن عشق فوری طلسم برگشت معشوق است که در زیر آمده که  باید در روز جمعه در دو کاغذ با گلاب و زعفران نوشته شود:

وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفًا أَوْ إِثْمًا فَأَصْلَحَ بَيْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَيْهِ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا ۚ وَالصُّلْحُ خَيْرٌ ۗ وَأُحْضِرَتِ الْأَنفُسُ الشُّحَّ ۚ وَإِن تُحْسِنُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ اللَّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرًا وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَيْنِهِمَا فَابْعَثُوا حَكَمًا مِنْ أَهْلِهِ وَحَكَمًا مِنْ أَهْلِهَا إِنْ يُرِيدَا إِصْلَاحًا يُوَفِّقِ اللَّهُ بَيْنَهُمَا ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا خَبِيرًا يَسْأَلُونَكَ عَنِ الْأَنْفَالِ ۖ قُلِ الْأَنْفَالُ لِلَّهِ وَالرَّسُولِ ۖ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ ۖ وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *