ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر

ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر

ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر شاید گاهی آسانترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به خواسته تان باشد. ما در سایت دعاجادو برای پاسخ به برخی از نیازهای کاربران دعاهایی مثل ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر را گردآوری کرده ایم تا دسترسی آسان به خواستتان را داشته باشید. توجه داشته باشید که این ذکر زمانی موثر است که در کنار دعا شما مهارت ارتباطی قوی داشته باشید. برای تقویت و آموختن مهارت های روانشناسی به صورت علمی و منطقی سایت سربرگ تازه با بکارگیری بهترین متخصصان و روانشناسان میتواند به شما کمک کند. ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر برای آشتی زن و شوهر و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است. کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با ذکر یا ودود از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید. ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:

إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود

دعای رفع کدورت از راه دور

ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر
دعای رفع کدورت

دعای رفع کدورت از راه دور از دعاهایی است که برای آشتی و از بین رفتن کدورت و دلخوری بسیار توصیه می شود. دعای رفع کدورت از راه دور محبت بین شما و معشوقتان را افزایش می دهد و ارتباط شمارا گرم و صمیمی می کند. گفته شده دعای رفع کدورت از راه دور را پس از نماز صبح قرائت کنید و این بر این عمل مداومت بورزید که در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است:

وتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ

دعای سریع الاجابه برای آشتی زن و شوهر

دعای سریع الاجابه برای آشتی زن و شوهر برای آشتی و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است. کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با دعای سریع الاجابه برای آشتی زن و شوهر از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید.دعای سریع الاجابه برای آشتی زن و شوهر را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

دعای پشیمانی شوهر از راه دور

دعای پشیمانی شوهر از راه دور مثل دعایی که شوهرم باهام آشتی کنه باعث می شود تا شوهرتان به سرعت از ناراحت کردن شما پشیمان شود و برای عذر خواهی و آشتی پا پیش بگذارد. گفته شده دعای پشیمانی شوهر از راه دور را بر روی دو شیرینی  بخوانید  و به خوردشان دهید:

“وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری”

دعای آشتی زن و شوهر از راه دور

دعای آشتی زن و شوهر از راه دور کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. که البته میتوانید از  دعای محبت شدید شوهر به زن نیز استفاده کنید. دعای آشتی زن و شوهر از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. ددعای آشتی زن و شوهر از راه دور را نوشته در زیر فرش  بگذارید:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک  بسیار قوی و سریع الاجابه است. دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک باعث میشود شرایط طوری تغییر کند که حتی فکرش را هم نمیکردید. 7 بار (هفت بار) این آیه را بر نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس در غذا بریزید( غذا روی اجاق باشد). پس از اینکه هر دو نفر از غذا تناول کنند، ایجاد محبت و آشتی سریع و عجیب خواهد کرد.

زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ

ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر

ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر
ذکر یا ودود

گفته شده است که ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر بهتر است بعد از نماز صبح خوانده شود. قرائت ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر باعث می شود تا معشوق خود را در خواب ببینید. ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر باید هنگامی خوانده شود که وضو دارید. اگر میخواهید بازگشت معشوقتان سریع اتفاق بیوفتد ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را 720 مرتبه و به مدت 3 روز بخوانید:

( إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود)

دعای آشتی زن و شوهر

دعای آشتی زن و شوهر مثل  دعایی برای آشتی بین زن و شوهر لجباز  کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. دعای آشتی زن و شوهر حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای آشتی زن و شوهر  باید روی یک تکه نبات به تعداد ۴۴۴ مرتبه خوانده شده و به شوهر خود خوراند:

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

دعای آشتی فوری

ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهردعای آشتی فوری برای آشتی و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است.کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با دعای آشتی فوری از بین ببرید و همچنین از دعای برگرداندن معشوق میتوانید استفاده کنید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید.دعای آشتی فوری را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:

« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

1 دیدگاه دربارهٔ «ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *