طلسم محبت شدید بدون بازگشت

طلسم محبت شدید بدون بازگشت شاید گاهی آسانترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به خواسته تان باشد. ما در سایت دعاجادو برای پاسخ به برخی از نیازهای کاربران دعاهایی مثل طلسم محبت شدید بدون بازگشت را گردآوری کرده ایم تا دسترسی آسان به خواستتان را داشته باشید. توجه داشته باشید که این طلسم زمانی موثر است که در کنار دعا شما مهارت ارتباطی قوی داشته باشید. برای تقویت و آموختن مهارت های روانشناسی به صورت علمی و منطقی سایت سربرگ تازه با بکارگیری بهترین متخصصان و روانشناسان میتواند به شما کمک کند. آیاتی که در زیر آمده را با ترکیبی از گلاب و زعفران روی تکه پارچه تمیزی بنویسید و به دور شمعی بپیچید و به هنگام غروب آفتاب شمع را روشن کنید تا دقایقی بسوزد و نیت خویش را بخواهید. احتیاط کنید آتش به نوشته ها نرسد.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

طلسم نمک در عطش عشق

در جهت اینکه در معشوق خود ایجاد عطش کنید و اورا بی تاب خود کنید به گونه ای که دلتنگ شما شود و به سمت شما بیاید می توانید از طلسم نمک در عطش عشق استفاده کنید. ذکر زیر را بر مقداری نمک 7 مرتبه بخوانید و نمک ها را صبح روز جمعه در مقداری اسفند در حال سوختن بریزید. خواهید دید رابطه شما جوری می شود که فکرش را نمی کردید.

«اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

طلسم قفل محبت

برای اینکه بتوانید معشوق خود را قفل کنید تا به شخص دیگری علاقمند نشود و هیچگاه شمارا ترک نکند و همچنین شخص دیگری نتواند او را طلسم کند می توانید از طلسم قفل محبت استفاده کنید. برای استفاده از طلسم قفل محبت 111 بار بگویید ” یا فتاح” سپس بگویید:  

افتح لی یا فتاح قلب فلان ابن فلانة واجعله مسکنا لی. بعد از آن قفل را ببندید و دوباره بگوید: و اغلق قلبه على محبتی حتى لا یحب احد غیری

و نیت را بگویید و از شخص نام ببرید.

طلسم محبت اتشی قوی

طلسم محبت اتشی قوی کمک  میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. طلسم محبت اتشی قوی به قدری قوی هست که حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. بهتر است این طلسم را روی تکه ای کاغذی بنویسید و دور شمع بپیچید. در قسمت پایه شمع. شمع را روشن کنید تا دقایقی اتش بر آن باشد و نیت خود را بخواهید و سپس آن را خاموش کنید. کلمات به هیچ عنوان نسوزند.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

طلسم محبت بسیار قوی

دعای محبت بسیار قوی کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت او را نسبت به خود چندین برابر کنید. این دعا حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای محبت بسیار قوی را نوشته در زیر فرش  بگذارید. محل عبور و مرور نباشد و دعا در زیر پای رهگذر قرار نگیرد:

« إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه کاری می کند که معشوق شما عاشقتان شود. و شیوه انجام طلسم محبت سوزاندنی در زیر آمده است :

اگر (خواهی) کسی را از محبت خود (دیوانه) گردانی ، بستان بیست و یکدانه فلفل سیاه و بر هر دانه یکبار سوره (انا انزلناه) را بخواند بدون بسم الله ، به نیت محبوب که در نظر است ، (سپس) در آتش ریزد که عجایب بینی.

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان ۴۱ دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

طلسم محبت خلقی

طلسم محبت خلقی بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان تسخیر کنید. این طلسم محبت معشوقتان را خیلی سریع جلب می کند و کمک میکند تا علاقه بینتان شدید شود. آیاتی که در زیر آمده را بر روی یک چیز شیرین مانند خرما – شکلات و … 3 بار بخوانید و بدمید و به طرف بدهید تا بخورد محبت آن شخص با شما طوری می شود که حتی فکرش را هم نمی کردید:

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

قویترین طلسم محبت هندی

قویترین طلسم محبت هندی بسیار فوری و بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان تسخیر کنید. قویترین طلسم محبت هندی محبت معشوقتان را خیلی سریع جلب می کند و کمک میکند تا علاقه بینتان شدید شود. دعای محبت فوری که در زیر آمده را بر روی یک تکه زغال بخواند و آن را در آتش بیندازید:
اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

بیقراری سوزاندنی طلسم محبت اتشی قوی

اگر بخواهید به کمک دعا معشوق خود را بی قرار خود کنید بیقراری سوزاندنی طلسم محبت اتشی قوی که در زیر آورده شده این کار را برای شما انجام می دهد. صبح هنگام طلوع آفتاب آتشی روشن کند و در کنار آن این دعا را بخواند و نیت خویش را به زبان بیاورد با ذکر نام مطلوب:

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

2 دیدگاه دربارهٔ «طلسم محبت شدید بدون بازگشت»

  1. باسلام وقتتون بخیر.این موارد که گفته شده چقدرصحت دارد؟ضمنا ایا سوزاندن برگه هایی که آیات قرانی روی آنها نوشته میشه منطقی هست؟گناه نیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *