طلسم محبت با لباس معشوق

طلسم محبت با لباس معشوق

طلسم محبت با لباس معشوق شاید گاهی آسانترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به خواسته تان باشد. ما در سایت دعاجادو برای پاسخ به برخی از نیازهای کاربران دعاهایی مثل طلسم محبت با لباس معشوق را گردآوری کرده ایم تا دسترسی آسان به خواستتان را داشته باشید. توجه داشته باشید که این طلسم زمانی موثر است که در کنار دعا شما مهارت ارتباطی قوی داشته باشید. برای تقویت و آموختن مهارت های روانشناسی به صورت علمی و منطقی سایت سربرگ تازه با بکارگیری بهترین متخصصان و روانشناسان میتواند به شما کمک کند. این طلسم قدری متفاوت است و برای انجام آن به یکی از لباس های معشوقتان احتیاج دارید. شاید قدری سخت باشد اما قطعا و سریعا نتیجه می دهد. برای این کار ذکری را که در زیر آمده با زعفران حل شده در پنج قسمت لباس بنویسید و سپس لباس را زیر خاک دفن کنید.

زیِّنَ لِلنّاسِ حبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنینَ و الْقَناطیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّهِ وَ الْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَ الْأَنْعامِ.

طلسم دلتنگی معشوق

طلسم محبت با لباس معشوق
طلسم دلتنگی

برای دلتنگ کردن معشوق و به دست آوردن دل محبوب خود میتوانید از طلسم دلتنگی معشوق استفاده کنید. اگر معشوقتان از شما فاصله گرفته و در پی دلتنگ کردن او هستید طلسم دلتنگی معشوق مثل دعای دیوانگی معشوق به شما کمک فراوان می کند. طلسم دلتنگی معشوق را در شب جمعه 70 بار بخوانید:

إِنَّ العَبدَ لَیَدعو فَیَقولُ اللّه عَزَّوَجَلَّ لِلمَلَکَینِ: قَدِ استَجَبتُ لَهُ وَلکِنِ احبَسوهُ بِحاجَتِهِ ، فَإِنّى اُحِبُّ أَن أَسمَعَ صَوتَهُ وَ إِنَّ العَبدَ لَیَدعو فَیَقولُ اللّه تَبارَکَ وَتَعالى: عَجِّلوا لَهُ حاجَتَهُ فَإِنّى اُبغِضُ صَوتَه

دعای احضار آنی معشوق

اگر از آخرین دیدارتان کمتر از یک ماه می گذرد دعای احضار آنی معشوق کمک بسیار خوبی به شما می کند. اگر دلتنگ معشوقتان هستید دعای احضار آنی معشوق مثل دعای دیوانگی معشوق به شما کمک می کند تا از این دلتنگی رها شوید. دعای احضار آنی معشوق را هفت مرتبه بعد از نماز بخوانید:

اِغتَنِمُوا الدُّعاءَ عِندَ الرِّقَّهِ فَإِنَّها رَحمَه لا یُرَدُّ دُعاءٌ أَوَّلُهُ بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ عَلىُّ مَن أَکَلَ الحَلالَ صَفادینُهُ، وَرَقَّ قَلبُهُ، وَدَمِعَت عَیناهُ مِن خَشیَهِ اللّه تَعالى وَلَم یَکُن لِدَعوَتِهِ حِجاب

طلسم احضار فوری معشوق

اگر از آخرین دیدارتان کمتر از یک ماه می گذرد دعای احضارفوری معشوق کمک بسیار خوبی به شما می کند. اگر دلتنگ معشوقتان هستید دعای احضار فوری معشوق مثل دعای برگرداندن عشق فوری به شما کمک می کند تا از این دلتنگی رها شوید. دعای احضار فوری معشوق را 14مرتبه  بخوانید:

 إذا أرادَ أَحَدُکُم أَن یُستَجابَ لَهُ فَلیُطَیِّب کَسبَهُ وَلیَخرُج مِن مَظالِمِ النّاسِ ، وَ إِنَّ اللّه لا یَرفَعُ إِلَیهِ دُعاء عَبدٍ وَفى بَطنِهِ حَرامٌ أَو عِندَهُ مَظلَمَهٌ لأِحَدٍ مِن خَلقِه

دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی

طلسم محبت با لباس معشوق
بیقراری شدید معشوق

دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی خیلی سریع اثر می گذارد و کمک می کند به هدف خود که همان بیقراری شدید معشوق است برسید. از طلسم بیقراری معشوق برای عاشق تر کردن هم استفاده می شود. دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی را باید روی تکه ای ذغال بخوانید و بدمید و بهنگام غروب آفتاب آنرا بسوزانید و در هنگام سوختن ذغال دعا کرده و مطلوب خویش بخواهید:

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

دعای وابستگی معشوق از راه دور

اگر میخواهید معشوقتان را وابسته خود کنید و به او دسترسی ندارید دعای وابستگی معشوق از راه دور این کار را برای شما انجام می دهد. اگر عاشق کسی شده اید و برای رسیدن به او مشکل دارید دعای وابستگی معشوق از راه دور مشکلتان را حل می کند. برای خواندن دعای وابستگی معشوق از راه دور وضو بگيرید و دو ركعت نماز به جاي بياورو در هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه اين ايه را بخوانيد

((عَسَي اللهَ اَن يَجعَلَ بَينَكم وَبَينَ الَذينَ عادَيتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحيم))

دعا برای تسخیر قلب معشوق

طلسم محبت با لباس معشوق
تسخیر قلب

دعای تسخیر قلب معشوق دعای بسیار پر طرفداریست که بسیار اثر گذار است.به کمک دعای تسخیر قلب معشوق در قلب معشوقتان نفوذ کرده و به هدف خود که جلب محبت او است میرسید. برای خواندن دعا برای تسخیر قلب معشوق باید ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید:

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ  یا رَبِّ  یا رَبِّ
بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست.

قفل كردن معشوق

طلسم محبت با لباس معشوق
قفل كردن معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق خود را قفل کنید تا به شخص دیگری علاقمند نشود و هیچگاه شمارا ترک نکند و همچنین شخص دیگری نتواند او را طلسم کند می توانید از دعای قفل کردن معشوق استفاده کنید. برای استفاده از دعای قفل کردن معشوق 111 بار بگویید ” یا فتاح” سپس بگویید:  افتح لی یا فتاح قلب فلان ابن فلانة واجعله مسکنا لی.

و قفل را ببندید و دوباره بگوید: و اغلق قلبه على محبتی حتى لا یحب احد غیری

و قفل را در جایی محفوظ نگه دارید. { منظور نگه داشتن قفل است مثلا در جایی مثله گوشه یک کمد}

دعای بیقراری شدید معشوق با فلفل سیاه

دعای بی قراری شدید معشوق  با فلفل سیاه برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. دعای بی قراری شدید معشوق با فلفل سیاه کاری می کند که معشوق شما عاشقتان شود.که شیوه انجام دعای بی قراری شدید معشوق در زیر آمده است :

اگر (خواهی) کسی را از محبت خود (دیوانه) گردانی ، بستان بیست و یکدانه فلفل سیاه و بر هر دانه یکبار سوره (انا انزلناه) را بخواند بدون بسم الله ، به نیت محبوب که در نظر است ، (سپس) در آتش ریزد که عجایب بینی.

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان ۴۱ دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *